Tapahtumat

Anian kyläyhdistys järjestää vuosittain monia kaikille avoimia tapahtumia kesän loppuun asti. Tervetuloa viettämään mukavia hetkiä Anian koululle idylliseen maalaisympäristöön! Ajankohtaisimmat tiedot aktiviteeteista löydät Anian kyläyhdistyksen Facebook-sivulta.

Kahvila sunnuntaisin 2.6.-11.8.2024 klo 12-16

Aukioloaikoina avoinna taidenäyttelyt sekä omatoiminen ja maksuton peräkonttikirppis.

2.6. Kesäkahvilan avajaiset ja pihamarkkinat
Markkinat kirpputorihengessä. Mahdollisuus myydä käyttötavaroita, vaatteita, leivonnaisia, jne. Myynnissä grillimakkaraa ja muurinpohjalettuja, sekä kahvilan perinteisiä herkkuja.

16.6. Hyönteishotellipaja
Rakennetaan yhdessä hyönteishotelleja! Anian lintupuisto tarjoaa tarvikkeet ja ohjausta.

13.7. Kesäretki Viikinsaareen
Kyläyhdistys tarjoaa viikonloppubrunssin Ravintola Viikinsaaressa kyläyhdistyksen jäsenmaksun maksaneille. Teatteriesitys "Mielensäpahoittaja" (35/33€) ja laivamatkat omakustanteisesti. Lähtö Laukontorilta klo 11 reittilaivalla. Paikkoja on alustavasti 30 hengelle, ilmoittaudu 9.6. mennessä Erja Isotalolle (puh. 040 737 8282).

11.8. Kahvila auki kesän viimeisen kerran

Syys- ja joulujuhlasta tiedotetaan myöhemmin.